پارسا سردشتیپارسا سردشتی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

پارسا سردشتی شازده کوچولوی ما

بدون عنوان

1390/11/6 9:08
نویسنده : مامان پارسا
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ببخشید خیلی وقت بود مطلب نگذاشته بودم آخه خیلی سرم شلوغ بود.

چند وقت قبل عمو قناد برنامه کودک که خدا ایشا... خیرش بده یه موضوعی رو

توی برنامش مطرح کردو اون هم استاندارد بود

از اون روز به بعد پارسا روی همه وسایل دنبال علامت استاندارد میگرده و با

سوالای عجیب و غریبش یه وقتهایی آدم رو متعجب میکنه . تازه کافیه روی بسته

بندی یه خوراکی علامت استاندارد رو نبینه محاله بخوره. 

niniweblog.com

ماجرا از این قراره که دیروز که گل گلدونم رو برده بودم حمام آقا پارسا باز هم

سوالای ریز و درشتش گل کردو گفت مامانی هر چیزی که علامت استاندارد

نداشته باشه یعنی زود خراب میشه؟

گفتم یه جورایی آره.

niniweblog.com

گفت : پس چرا آدما علامت استاندارد ندارن یعنی اونا هم زود خراب میشن؟

من که نمیدونستم بخندم یا تعجبم رو از این سوال جالب پنهان کنم گفتم:

خدا ادمهارو استاندارد درست کرده یعنی خیلی خوب پس زود خراب نمیشن.

پارسا گفت: اگه اینطوره پس علامت استاندارد من کو ....ها...... کو؟پس چرا

من نمیبینمش.

niniweblog.com

وای جیگر مامان بیخیال دوباره شروع نکن . عمو قناد بگم خدا چی کارت کنه با

این حرفات. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)