پارسا سردشتیپارسا سردشتی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

پارسا سردشتی شازده کوچولوی ما

بدون عنوان

1390/5/21 1:13
نویسنده : مامان پارسا
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی ماماننایت اسکین

امروز 21 مرداد است . روزی که من و بابا با هم ازدواج کردیم و به هم قول دادیم

همونطور که از اول پشت هم بودیم تا آخر عمرمون پیش هم و یار همدیگه باشیم.

قشنگ من تو با نفسهات روح تازه ای به زندگی ما دادی.بیا با هم دعا کنیم خدا سایه بابا رو

همیشه بالا سر ما حفظ کنه. ایشاءا...

عزیزم نایت اسکین

از اولین نگاه تو بودی در کنار من

با قلب من همیشه کمی راه آمدی

در راههای سخت عبورم ز زندگی

تا ساحل امید تو همراه آمدی

ای مهربانترین تپش قلب زندگی

ای قصه صبوری گلهای عاطفه

یادم نمیرود که چه کردی برای من

گلدان ارزوی مرا آب داده ای

زیبا تر از تولد گلهای ارغوان

ابی تر از شکفتن روح حقایقی

                        

 

                   نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آجی نانازه محمد امین
21 مرداد 90 10:34
سلام.من آجی یه پسمل ناناسم.بیاید به وب داداشم سر بزنیدو واسش نظر بزارید می سی.اگه مایل به تبادل لینک بودید حتما خبرم کنید می سی
maryam
21 مرداد 90 19:31
سلام مامان بابای پارسا کوچولوی گوگول. سالگرد ازدواجتون مبارک.با آرزوی بهترین شادباش ها خاله مریم پارسا
راحله
5 شهریور 90 19:50
سلام دوست مامان مانی.دست شما درد نکنه .پست قشنگی گذاشته بودین .اقای سام هم از شما تشکر میکنند
بارسا خوش زبونو ببوسین...در ضمن سالروز ازدواجتون هم مبارک باشه .ایشالاه به پای هم پیر شید...(مدل مادر بزرگا)


مرسی عزیزم . در ضمن قابل سام کوچولو رو نداشت. شما هم ایشاءا... پیر شید ننه جون